Mangler du strategi og en plan til at få godt indhold på sociale medier?

Denne pakke er til den selvstændige eller den medarbejder i virksomheden, som varetager de sociale medier.

Efter dette forløb, har du en større forståelse for hvilke kundetyper du skal sende godt indhold ud til på de sociale medier.
Med en strategi og en årsplan over indholdet går du ikke i stå eller bliver ikke i tvivl, for du ved præcist hvad følgerne vil have mere af fra virksomheden!

Workshop

På en marketing workshop kommer vi tættere på jeres virksomhed, kunderne, målsætningen og værdier.

Typiske deltager på workshop er personer fra marketing, kundeservice eller salg. Gerne et mix af beslutningstagere og de udførende af marketing.

Inden workshoppen fremsendes et spørgeskema som tager 1 time at svare på.
Ligeledes anbefales at der tages en kundetypetest, link fremsendes inden workshop.


På de 3 timer workshoppen varer, skal vi omkring:

  • Hvem er I (virksomheden)
  • Virksomhedens kunder / målgruppe
  • Kunderejsen
  • Købssignaler
  • Udbytte for kunderne
  • Virksomhedens fremtidsønsker

Undervejs i denne workshop vil der være rigtig mange ‘aha’, ideer til nye tiltag og indsigt i hvorfor evt. tidligere tiltag ikke har virket.

Efter workshoppen koges alle ideer ned sammen med håndgribelige værktøjer, som jeg samler i en strategi, der skal ramme flere af de rigtige kunder med godt indhold.

Når vi mødes igen, fremlægges indholdsstrategien.

Skræddersyet strategi

Strategien til det fremtidige indhold udarbejdes på baggrund af workshoppen.

Den indeholder hvad I skal gøre her og nu og en mere langsigtet strategi i forhold til jeres indhold lige fra:

  • Hvilke sociale medier skal I være på.
  • Hvad type indhold skal I ramme målgruppen med.
  • Hvad skal evt. ændres på hjemmesiden.

Det bliver et operationelt opslagsværk, der indeholdende inspiration, tiltag og en indholdsstrategi skræddersyet til jeres virksomhed.

Er der tiltag i strategien, som kræver anden ekspertise, løses det via mine samarbejdspartnere.

Når strategien er klar mødes vi igen og gennemgår den.

Årsplanen med temaer og kampagner + Kickoff

Årshjulet udarbejder vi sammen og det hjælper jer med at planlægge det indhold, der skal produceres og udgives over det kommende år.

Hertil følger også en kalender, hvor i alle aktiviteterne planlægges. Den giver overblik og er et operationelt værktøj til at eksekvere jeres markedsføringstrategi.


Årshjulet indeholde følgende:

  • Hvilke temaer der giver relevans og som kunderne vil elske.
  • Hvilke kampagner skal køre hvornår.
  • Hvilket indhold skal deles til sociale medier.

Der skal afsættes 3 timer for at kunne nå at komme godt rundt og få planlagt det hele.
Der kan vælges mellem 2-3 skabeloner til at planlægge opgaverne i, enten online eller offline version.

Opfølgninger på det udførte arbejde

Vi mødes én gang i kvartalet, hvor vi sammen evaluere på det indhold, som er udgivet.
Det kan både være via Skype eller fysisk møde.

I disse opfølgninger gør vi følgende:

  • Evaluering af sidste periodes tiltag i forhold til målsætningen.
  • Optimering af fremtidigt indhold på baggrund af data/analyse.
  • Evt. brainstorm om fremtiden indhold indenfor de planlagte tiltag.


Opfølgningerne tager typisk 1,5 time og der er i prisen regnet med 3 stk.

Hvad koster det?

Dette forløb koster fra 15.000,- ex. moms.

Der skrives fra, da det kan variere lidt i hvor mange strategier der skal laves i forhold til hvor mange sociale medier der ønskes strategi for.

Vil du høre mere?

Jeg siger altid ja tak til en kop kaffe!

– så lad os mødes og se om der er et business-match!

Kontakt mig på Anne@Anneweinkouff.dk eller 40885758

Kunder udtaler efter forløb

Jeg lavede marketing på må og få, uden rigtigt at have en fornemmelse af hvilke kunder, jeg skulle ramme med BORG Fysioterapis marketing.
Anne gav mig en forklaring på, hvem er vores kunder, hvordan kan jeg lave marketing til dem, så de forstår BORG Fysioterapis budskab.
Jeg fik også nogle uundværlig fifs.
Workshoppen var skarp og lige på, Anne var hurtig til at finde ud af, hvilke kundetype BORG Fysioterapi får besøg af.
Hun er virkelig god til at forklare sig selv, og lynhurtigt fangede jeg, hvordan jeg kan ramme kunderne spot on.
Endelig har jeg forstået vigtigheden af at lave et årshjul, og hvordan årshjulet kan være en kæmpe hjælp i min dagligdag.
Anne er en fantastisk kvinde, hun er super kvik og har en amazing humor ❤️
Mange kærlige tanker,
Heidi
HeidiBORG fysioterapi

Jeg synes, at jeg havde helt styr på hvem mine kunder var og hvordan jeg skulle kommunikere med dem, men jeg blev ved med at rode rundt i det.

Derfor tog jeg fat i Anne.
Gennem et længere forløb, har hun hjulpet mig med, at tydeliggøre min kundetype, så jeg kan tilpasse min kommunikation og planlægge min markedsføring efter denne.

Jeg har fået nogle helt konkrete arbejdsredskaber undervejs og en forståelse for, hvem min primære kundegruppe er. Det har betydet, at min kommunikation med mine kunder er blevet nemmere, fordi det jeg siger, også er det jeg gør. Det hele hænger sammen nu:-)

Jeg har efterfølgende tilpasset min hjemmeside og har hurtigt kunnet se positive resultater.

Jeg har også haft stor glæde af Annes gode humør og lidt krøllede hjerne:-) Anne er fuld af gode ideer og skæve indgangsvinkler og det har været godt for sådan en som mig, som godt kan være lidt låst i “ sådan plejer jeg at gøre”.

Samarbejdet har også givet mig mod på at løfte min forretning på andre niveauer, nu hvor jeg kender mine kunder så godt:-)
Jeg kan varmt anbefale Anne.

Med venlig hilsen
Line Hagemann Sørensen
Boligstylister.dk

Line Boligstylister.dk

Virksomheder jeg har hjulpet med sociale medier