Mangler der hænder til at eksekvere på de sociale medier?

Har du erkendt at det at drive virksomhedens marketing er blevet et STORT og nedprioriteret punkt på arbejdslisten i virksomheden?

… og mens du får mere og mere dårlig samvittighed over ikke at kunne nå både at skabe de historier, få taget billeder og at få lagt det kontinuerligt på medierne, ser du sikkert at konkurrenten er synlig med de rigtige budskaber, kan fremvise glade kunder og fører sig frem på de sociale medier.

Ja – Det gør det ikke nemmere vel?

Bunder den dårlige samvittighed i:

  • At der alt for sjældent bliver slået noget op på de sociale medier.
    (og når der gør, så er det en sur pligt – med en følelse af at det ikke når langt nok ud..)
  • At der mangler alt for meget at blive opdateret på hjemmesiden, viden, nyheder, rettelser.


Og du ovenikøbet er i tvivl om:

  • Hvilken type opslag og historier du skal lave på de forskellige medier.
  • Hvad der egentligt er godt indhold i 2020.
  • Hvad dine kunder vil have mere af fra virksomheden.
  • Hvordan kunderne plejes, fastholdes og bliver ambassadør til virksomheden.

Ja… så er hjælpen lige her i mine hænder!

Hvad får du ved min hjælp?

Med min hjælp får du:

  • Lagt en plan for hvad der skal gøres også så vi rammer de rigtige mennesker.
  • En ”flue” på væggen, som opsnapper de gode historier og tager billeder/video.
  • Delt nyheder, viden og de gode historier via de sociale medier og hjemmeside.


Fast dag hver uge/måned.

Jeg tilbyder at komme ud og tage mig af den dårlige samvittighed og påtage mig de opgaver på en fast dag og i fast timeantal hver måned/uge.
Det hele bliver sat i en ramme og jeg får eksekveret så konkurrenten bliver grøn af misundelig.

Så på samme måde som at udlicitere dit regnskab, rengøring m.m. – så kan din markedsføring/branding på de sociale medier lande hos mig.

Sammen sætter vi realistiske mål for hvad tiltagene, synligheden og formålet er ved at være på de sociale medier der giver mening.

For det er meget forskelligt hvad man vil have ud af tilstedeværelsen – er det:

  • Øget kendskabsgrad til virksomheden – top of mind.
  • Ambassadørpleje (tidligere kunder, som elsker at høre fra dig – og anbefaler virksomheden eller produkter videre).
  • At kunne åbne døre til nye kunder/markeder.

Vi planlægger de forskellige kampagner/temaer over året, så du kan servicere dine kunder og jeg kan sørge for at tidligere kunder bliver til ambassadører og nye kunder vælger virksomheden til.

Anne har arbejdet i 1 1/2 år som ekstern markedstingsansvarlig hos Ejendomsmæglerfirmaet HENSRIK P/S. Hun er en pligtopfyldende medarbejder, der er vellidt af kunder og kollegaer. Anne er i sit arbejde meget omhyggelig, målrettet og løsningsorienteret. Blandt kunder og kollegaer bidrager Anne til en god positiv/humoristisk tone.

Brian HensrikIndehaver hos Ejendomsmæglerfirmaet HENSRIK P/S

Hvad koster det?

Indgår vi en aftale med et fast antal timer hver måned ligger timeprisen på 810 kr. pr. time ex. moms.

Det er optil den enkelte hvor meget tid der er behov for (meget indhold/flere medier – kræver mere tid)
Der sælges min. 3 sammenhængende timer ad gangen.


Ved opstart er forløbet dette:

Spørgeskema fremsendes – tager ca 1 time at svare på.

4 timers workshop.
Her skal der afsættes tid fra udvalgte fra virksomheden og arbejdes med:

  • Målgrupper/kundertypeanalyse
  • Mål for tiltag
  • Strategi på de sociale medier
  • Planlægning af årets kampagner/indhold

Efter workshoppen bruger jeg ca. 6 timer til at sammensætte den endelige plan. Planen fremlægges og godkendes og jeg påbegynder mit arbejde.

Vil du høre mere?

Jeg siger altid ja tak til en kop kaffe!

– så lad os mødes og se om der er et business-match!

Kontakt mig på Anne@Anneweinkouff.dk eller 40885758