Hvordan bruger jeg sociale medier til at ramme de rigtige kunder?

Sådan lød Lines udfordring da vi vores veje krydsede første gang!

Line er en af mine skønne “kan-selv – vil-selv” kunder, som har modtaget løbende rådgivning i forløb, der passede hendes tempo, nu når hun vil lære det hele selv!

Her får du lige ansigt på Line!

Line driver virksomheden Boligstylister.dk – Hun er indretningskonsulent og løser boligopgaver i alle størrelser og stilarter for både private og erhvervskunder.

Line har en baggrund som boligstylist i møbelbranchen og gik for nogle år siden selvstændigt med sit eget koncept.

Her ser du de medier Line bruger til at markedsføre, inspirere og fremhæve de indretningsprojekter som hun løser for kunderne.

Hvem er de rigtige kunder? – og hvor finder de dig Line?

Det kan være svært at svare på – men det skal jeg da love for Line har styr på i dag!

Line blev rådgivet og klædt på til at kunne strømligne alt fra hjemmesiden, til hvordan hun kommunikere med følgere, potentielle kunder og tidligere kunder på de forskellige platforme.

  • Hvilke sociale medier hun skulle være på.
  • Hvad type indhold hun kunne ramme målgruppen med.
  • Hvad der skulle ændres på hjemmesiden.
  • Hvilke emner/temaer der ville være perfekt til målgruppen.